cuti yang membosankan-,-

yeah , cuti sekolah sudah mula . 
korang mesti ada perancangan masing masing kan ?
untuk cuti sekolah tahun nie :) 
mesti best cuti sekolah korang tahun nie kan ? 
bagi aku cuti sekolah tahun nie amat membosankan -,- 
sebabnye tahun nie aku dah tak boleh 
keluar dengan kawan kawan 
macam dulu .

my mum cakap next years nak exam SPM 
so kene lah study dari sekarang dan
bukan nye nak dekat nak exam 
baru nak study kan ?
so bila my mum dah ceramah panjang menjela 
aku kene lah ikut kehendak nye :)
biase lah anak yang mengikut perintah ibu lah katanye :D 
but AKU BUKAN ANAK EMAK !

aku pun sekarang malas nak melawan 
cakap parents aku lagi . 
dah lah next years nak exam nanti 
tak pasal pasal gagal pulak -,-
now aku plan nak tuisyen 
cehh , awal kan :D 
sebab duduk rumah pun bukan ade ape pun kan ?
so baik aku pegi tuisyen kan *hihik
tak ade lah aku buang masa sangat 

STORY IS FINISHED
kau tak suka ?
go to hell lah babe 
aku punya blog 
sukahati aku nak tulis ape okeey <3
bye
*iloveyousomuch*









Heart Chat Bubble