winkwink :)

*picture dekat atas nie 
ibarat macam kita dengan kawan kawan
pegi jalan jalan lepas habis SPM 
#kadang kadang  kita berangan boleh jadi keyantaan kan ? 

mula mula kita cerita pasal  ticket bola dekat 
TWIN kita nie yang bernama
SHAFINA ARTETA 
siapa tak kenal dengan twin kita nie 
budak hot lah katakan :D *hihikhihk 
tapi tibe tibe pulak kita buka pasal 
#SPM#

hmm takut jugak bila cerita pasal spm nie --'
sebab spm nie lah yang menentukan  sama ada 
kita masuk uitm atau tidak
dan dengan spm nie juga lah 
 kita boleh dapat kerja yang kita
idam-idamkan selama nie :)

kita dengan TWIN nak belajar rajin rajin 
tahun depan sebab nanti 
apa yang kita nak 
mesti parents kita bagi sebab 
kita sudah bagi apa yang parents kita nak kan ?

lepas tuu boleh pulak berjanji bukan main lagi kita kan ? *hahah 
{sapa mungkiri kene belanja kereta mini cooper}
memang kita nie suka sangat berangan kan ? 
kalau berangan tapi tak berusaha tak kemana pun kan 

so kita nak belajar rajin rajin 
nak bagi parents kita bangga dengan kita 
sebab selama nie kita selalu menyakiti hati mereka 
kali nie saya nak bagi mereka gembira :)

tomytwin
kita berjanji akan buat yang terbaik okey 
tapi awak pun kene lah buat yang tebaik 
jugak untuk SPM nanti okey .
if awak dapat resuts okey 
kita akan belanje awak tau tau 
tapi tak tahu lagi nak belanje awak ape oh--' 

sementara tunggu resuts 
nanti kita cari kerja sama sama okey ?
mesti seronok kan *hihihik 
lepas dapat resuts mesti kita akan berpecah kan --'
kita masuk college yang berbeza 
ohh , tak sanggup nak berpecah dengan awak :\

tapi kita tak nak lost contect
kita harap sangat sangat 
jgn lah kita lost contect 
saya tak nak kehilangan kawa kawan saya :)

wahwahwahhhhhh 
berangan sungguh saya harinie :) 
*hihik tak apa lah kita berangan 
dapat menghilangkan stress kita auw 

KAWAN YANG SAYA SAYANG :*
SJAFINA ARTETA 
SYAZWAN HANIS 
BAZILAH BAKAR
EFFA AZREEFA
ALYN ALIAS 
INTAN NUR ALEA
ATIQAH AQMA
NABYHA 
NUR DIYANA 

 ILOVEYOUSOMUCH :)
YOUR ARE THE BEST FRIENDS 

kau tak suka cerita aku ? 
ada aku kesah ?
go the hell babe 
THIS IS MY BLOG 











Heart Chat Bubble