sedia kee tak ?


bla bla bla bla .....
sekejab jee kan masa berlalu ?
tahun baru akan tiba tak lama lagi kan :)
mesti korang ada azam baru kan ?

azam aku tahu nie :
#  study hard for spm 
# no more play this years and fokus to study
# happy kan parents
#solat lima waktu (wajib)
# target spm 2012 6A
 Insya-Allah and pray for me :)

hmm rasa happy sedih gementar takut
semua ada dalam hati aku nie .
sebab nya this years nak ambik spm kan . 
so dah kene study lebih sikit lah kan hihik

spm spm spm ?
penentuan hidup aku 
err , sebenarnye tak sedia lagi nak
ambil spm nie tapi ...
umur semakin meningkat kan 

aku fikir nak balik kampung 
nak sekolah dekat sane 
bagus lah jugak sebab dekat sane 
tak ade lah aku main main kan .
mama pun macam setuju tapi .. entah lah 

FOR STUDENT PMR AND SPM 2012
semoga berjaya dan jangan putus asa
 jika kita berusaha 
kita akan dapat ape yang kita inginkan 
Insya-Allah ~amin :)


Heart Chat Bubble