cerita kiteee ♥

ASSALAMUALAIKUM  :)

haii . hari ni dapat on the line ! heeee :* sukeeee
 terase rindu pulak dekat blog nie HAHA 
now aku ada banyak story morie ni
tapi tak nak lah cerita semua kan
jadi budak spm ni rupa nye
susah jugak ohh , banyak kerja kene buat
 homework banyak , ada kelas kbt , koko lagi 
penat sangat this year
rase mcm nak berhenti sekolah pun ada . HAHA !
 boleh jadi gila oh mcm ni @%$#&*
tapi sebabkan SPM aku nak sekolah cehhhh poyo kan ayat aku :D
padahal dekat kelas main je kerja aku
 dekat rumah baru serious HAHA !
tapi dah nak masuk bulan 3 aku masih tak ubah perangai err-,-
 ape nak jadi lah heee :*
okey lah sampai sini jee cerita aku
 tak tahu nak cerita ape lagi :D 
hope aku dapat berubah kan perangai buruk ini  ♥ and hope dapat 7Afor spm nanti .
INSYA-ALLAH :)
Heart Chat Bubble