ciri ciri dia mencintai awak :)




* Orang yang mencintai awak  tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai awak . yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada awak satu-satunya.

* Walaupun awak sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginya yang penting awak bahagia dan awak tetap menjadi impiannya.

* Orang yang mencintai awak selalu menerima awak  apa adanya, di hati dan matanya awak selalu yang tercantik walaupun mungkin awak merasa berat badan awak sudah bertambah.

* Orang yang mencintai awak selalu ingin tau tentang apa saja yang awak lalui sepanjang hari ini, dia ingin tau kegiatan awak .

* Orang yang mencintai awak akan mengirimkan SMS seperti ’selamat pagi’, ’have fun’, ’selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain, walaupun awak  tidak membalas SMS-nya, sebab  dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dengan cara yang berbeza, bukan “aku CINTA padamu”.

*orang yang mencintai awak akan selalu ingin dekat dengan awak dan ingin menghabiskan hari harinya dengan awak .

* Orang yang mencintai awak  akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama awak , bahkan mungkin kejadian yang awak sendiri sudah melupakannya,sebab saat-saat itu ialah saat yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. sebab saat bersamamu tidak selalu terulang.

*  Orang yang mencintai awak selalu mengingat setiap kata-kata yang awak ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang  awak sendiri lupa pernah mengungkapkannya. karena dia menyematkan kata-kata mu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai  awak .

* Orang yang mencintai awak akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran awak, bahkan mungkin meminjam CD milik awak, karena dia ingin tahu apa kgemaran awak dan kesukaan awak kesukaannya juga, walaupun susah menggemari kesukaan awak , tapi akhirnya dia bisa.

* Kalau kali terakhir kalian bertemu,awak mungkin sedang sakit, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan awak sebab  dia risau  tentang  awak .



Heart Chat Bubble