suka+gembira+marah+geram+ DECEMBER ♥


1.12.2011
jyeah tarikh yang amat menyeronokan 
*hihikhihk 
kenape seronok ? 
okey firts seronok sebab 
gelak ketawa dengan bazilah and shafina pagi tadi
best sangat kene kan bazilah 
bukan selalu kene kan bazilah kan ?

*hihihik gurau gurau manja lah bazilah 
rindu nak bergurau dengan kau
kita gelak gelak makan ice cream 
tapi bazilah tak makan ice cream pun kan -,-

ya allah aku tersangat lah gembira hari nie 
sebab dapat lepak dengan diorang 
walaupun hanya berempat 
sebab yang lain belum bangun tidur *hihik

second kita main lif 
*lawak lah korang pasal lif pun boleh jadi bahan untuk kita gelak
tapi memang best kita naik lif pergi tingakt 14 
then turun balik :D 
jumpa lah si bazilah dengan tototo 
then diorang balik . 
suare diorang dalam lif dengar 
dekat luar oh ,

kuat kan suare diorang 
lagi lagi suare bazilah 
memang kuat lah cerita nye :}
*hehehhe jgn marah ye bazilah
thanks korang buat aku ketawa tadi 

 ILOVEYOUALLMYFRIENDS♥


bila time malam pulak -,-
memang aku sakit hati betul oh
pelikkan ?
pagi gembira ♥
bila time malam mcm choik!
macam nie ceritanye

jam menunjukan 630ptg
tiba mase nya aku tengok cerita NADA CINTA ♥
dalam pukul 645ptg telofon rumah berbunyi
aku terus menghapirinya dan menggankat telefon tuu

then mak aku tanye aku
(kau ada main duit kutu ke )?
aku cakap lah "ada, kenape "
(ada budak nie mintak duit dekat mama nie) ?
sape pulak yang mintak ?
okey aku dah agak mesti budak tuu!

aku terus letak telefon dan menjerit !
bodo betul lah kau nie kan .
time kau tengah kerja pun boleh lagi mintak duit dekat mak aku ?
wahhh hebat kan , memang terbaik !
MUKA KAU KAN TAK TAHU MALU

batak gila kau nie kan
tak boleh ke mintak duit dekat sekolah jee nanti ?
bukan kau nak pindah pun kan ?
err-,-
kau dah ade kerja pun nak mintak lagi duit tuu dekat mak aku ?
haishh geram betul dgn kau kowt !

sebab kau lah aku kene marah dengan mak aku
sebab kau lah duit tabung aku semua kene ambik dengan mak aku
sebab nak ganti balik duit tuu
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
THE END



Heart Chat Bubble